Case

Watery

Projektet

Vi har designet og udviklet Waterys nye webshops. De er responsive, costum-udviklede og sprogversionerede.

Projektet

Vi har designet og udviklet Waterys nye webshops. De er responsive, costum-udviklede og sprogversionerede.

Udfordringen

Ny Shopify webshop til otte forskellige lande

Danmarks største svømmeshop, Watery, sælger svømmeudstyr i alle afskygninger. Med et ønske om at skabe et unikt univers kun for SUP produkter, blev en ny webshop skabt. Den primære opgave bestod i at udvikle en konverteringsvenlig webshop i Shopifys nye Dawn 2.0 Interface. Det skulle være muligt for stifterne af Watery at redigere i alle sektioner og bruge sektionerne frit på tværs af deres webshops. Webshoppen skulle også indeholde en række opsalgs-features såsom Quick add-to-cart, pop-ups på produktside, leveringsnedtæller og gamification til opnåelse af fri fragt.

Løsningen

En custom udviklet Shopify webshop

Vi har designet og udviklet et unikt Shopify-theme, der gør det muligt for Watery at sælge deres produkter i otte europæiske lande. Alt er bygget op i redigerbare sektioner, hvor de selv kan redigere i overskrifter, tekster, HTML og knapper. For at styrke sandsynligheden for en højere gennemsnitsværdi pr. ordre, har vi i løsningen tænkt quick add-to-cart funktionalitet, opsalg af produkter på produktside, pop-up på produktside og gamification på opnåelse af fri fragt ind på stort set alle stadier af kunderejsen.

5 hurtige omkring Shopify dawn 2.0

"Shopify Dawn 2.0 gør det lettere at bygge redigerbare sektioner, det loader hurtigere, der er content-sektioner på alle sider, det har en custom liquid sektion, og det gør det markant nemmere at integrere med tredjepart-apps."