back

Shopify webshop, pressearbejde og online annoncering for brandet der lavede landsholdstrøjen

Leverancer:

Udfordringen

Hos Leadways har vi siden 1. september 2018 stået for markedsføring og annoncering af det populære københavnske tøjbrand, BLS Hafnia. BLS Hafnia har opnået massiv succes uden den store markedsføring, da de på imponerende vis har udbredt kendskabet til brandet gennem prominente skikkelser i både musik, fodbold og underholdningsbranchen. Vi har været med til at udbrede kendskabet til brandet markant og BLS Hafnia er efterhånden et brand de fleste modeinteresserede kender til. Sideløbende har vi designet og udviklet deres Shopify webshop og hjulpet med pressearbejde.

Løsningen

Vi hjælper til dagligt BLS Hafnia med markedsføring på Facebook, Instagram og Google. Til større collabs, lanceringer og events hjælper vi med pressearbejde. Vi har arbejdet tæt sammen med BLS Hafnia i flere år, og det er netop de langvarige samarbejdsrelationer vi leder efter. På den måde kan vi vokse sammen - og det skaber grobund for de bedste resultater. Især indenfor e-commerce er det tætte samarbejde vigtigt. Det digitale landskab er flygtigt og tingene ændrer sig fra den ene dag til den anden, hvilket stiller store krav til omstillingsparatheden. Her er den tætte relation vigtig - fordi vi af erfaring ved, hvordan vi rykker sammen i bussen og når frem til den bedste løsning. Der er altså ikke langt fra tanke til handling. BLS Hafnia er omstillingsparate, kreative, idérige og proaktive - det gør vores arbejde sjovere, mere udfordrende og bedre.

Shopify

Rejsen fra WooCommerce til Shopify

BLS Hafnia har siden 2011 brugt WooCommerce, men 2021 blev året, hvor de skiftede til Shopify. Da vi som beskrevet har arbejdet tæt sammen med BLS Hafnia i flere år var vi også med på rejsen, da webshoppen blev drevet i WooCommerce. Der er fordele og ulemper ved både WooCommerce og Shopify, men valget om at skifte til Shopify var på det tidspunkt det helt rigtig for BLS. Vi har skabt den nye visuelle identitet og udviklet webshoppen fra bunden.

partner i Leadways
Troels Burmølle, partner i Leadways

Presse

Pressehåndtering af et populært dansk tøjbrand

Hos Leadways har vi håndteret BLS Hafnia’s pressearbejde. Vi har via vores kontakter i mediebranchen og vores indgående kendskab til mediernes dagsorden og dagligdag, sørget for omtale af nye produkter, collabs og lanceringer. Vores arbejde har ført til omtale i medier som Euroman, Børsen, Soundvenue, Migogkbh.

Den digitale udvikling og den evige informationsstrøm, har gjort de moderne medier mere modtagelige overfor informationssubsidier. Dette betyder dog ikke, at medierne tager imod hvad som helst. Pressemeddelelsen har i takt med udviklingen også ændret udtryk. Den skal i dag bestå af et pitch med letfordøjelige facts, citater og budskaber. Dertil skal du kende journalistens handlemønstre, arbejdsgange og stilistiske formkrav.

Lignende cases

right orange arrow
Home

Annoncering

Design

right orange arrow
BLS Hafnia

Shopify

Presse

Design

Annoncering

Webshop

right orange arrow
Kronløbsøen

Annoncering

HTML5-bannere

Har du et projekt i tankerne?