Vi udarbejder den overordnede strategi for tilstedeværelsen på de sociale platforme. Vi udvælger de kanaler, der passer bedst til at skabe opmærksomhed omkring lige netop dit projekt
Vi udtænker, designer og udvikler content til kampagner på alle sociale kanaler. Vi hjælper med opbygning af relevante landingpages.
Vi håndterer, overvåger og eksekverer kampagnerne på Facebook, TikTok og Instagram.
Vi opsætter al tracking, så vi kan spore præcis, hvor mange leads/salg vores indsatser generere. Data er vores rettesnor, og giver også jer fundamentet for at træffe velinformerede beslutninger omkring budget.
Blækhus er et boligbrand, der udlejer moderne og funktionelle lejelejligheder i landets storbyer. Denne gang er Blækhus i gang med at opføre 319 fuldt servicerede lejligheder i Aarhus tæt på centrum.
Udfordringen bestod i at få skabt en masse opmærksomhed gennem branding og markedsføring af Blækhus Aarhus samt aktivering af en 4 måneders kampagne.
Vi hjælper ved at sprede budskaber, der rammer målgruppen og skaber synlighed med det formål at tiltrække lejere. Og i dette tilfælde få så mange som muligt til at skrive under på en lejekontrakt inden d. 1 februar, hvor lejemålet er klar til indflytning.
Vi hjælper til dagligt det københavnske modebrand, BLS Hafnia, med markedsføring på Facebook, Instagram og Google. Til større collabs, lanceringer og events hjælper vi med pressearbejde.
Vi har arbejdet tæt sammen med BLS Hafnia i flere år, og det er netop de langvarige samarbejdsrelationer vi leder efter. På den måde kan vi vokse sammen - og det skaber grobund for de bedste resultater.
Vi hjælper til dagligt et udpluk af homes lokale mæglere med annoncering på sociale medier.
Vi hjælper dem med at sprede budskaber der inspirerer, skaber nysgerrighed og vigtigst af alt - skaber tillid. I alt indhold fra billeder til videoer, tekster og call to actions tænker vi "menneske før mægler".
Når man skal købe eller sælge en bolig er tillid altafgørende, og det er netop tilliden vi med vores annoncering forsøger at skabe.