back

At gøre en finansiel service spændende og brugerinddragende.

Leverancer:

Udfordringen

Uniify er en dansk virksomhed, som hjælper finansielle virksomheder, banker og pensionskasser med at indhente finansielle data på deres kunder. Stifterne af Uniify skulle have hjælp til udvikling af 3. parts integrationer, samt en automatisk formular og et visuelt dashboard, der gør hele onboarding-processen af nye kunder mere sikker, hurtigere og smartere.

Løsningen

Da Uniify's hjemmeside har det overordnede formål at få nye kunder til at tilmelde sig deres service, har vi sørget for at gøre den så konverteringsvenlig som mulig. Teksterne og CTA-knapperne på siden opfordrer kunden til at foretage en handling, og siden er bygget simpelt og overskueligt op. Dertil har vi designet ikoner, som visualiserer processen, og belyser at tilmelding er nemt, hurtigt og sikkert. Fordelene ved Uniify's service bliver altså tydeliggjort i både tekst, billeder og sideopbygning, der er gjort brugervenligt og intuitivt.

partner i Leadways
Troels Burmølle, partner i Leadways

Lignende cases

right orange arrow
Sellerspoint

Webudvikling

Design

right orange arrow
Uniify

Webudvikling

Automation

Design

Har du et projekt i tankerne?