Email-marketing
Balancen mellem information og salg
Når vi skriver nyhedsbreve for Prisbyg.dk, sørger vi altid for, at den værdifulde information har hovedfokus, mens salget træder i baggrunden.
Denne tilgang sikrer, at vi ikke skræmmer nye nyhedsbrevsmodtagere væk, og at vi på én og samme tid skaber værdi for de eksisterende kunder.
En god tommelfingerregel er, at dine emails bør bestå af 90 procent relevant, lærerigt og interesseskabende indhold og 10 procent salg. Med denne tilgang undgår du at skræmme nye leads væk, før du har givet dem muligheden for at lære din virksomhed at kende.
Annoncering på Facebook og instagram
Fang dine besøgende før det er for sent
Udover de mere overordnede strategiske markedsføringsopgaver har vi også stået for annoncering på Facebook og Instagram.
I denne forbindelse har vi opsat tracking, retargeting-annoncer, samt stået for løbende annoncering af relevante opslag.
Den løbende annoncering sikrer en kontinuerlig trafik på hjemmesiden, og de faste retargeting-kampagner sørger for at de besøgende på hjemmesiden, bliver mødt af relevante annoncer, når de forlader hjemmesiden.
Vi kan identificere hvor langt kunden er kommet i købsrejsen, om de har trykket på et produkt, tilføjet produktet til indkøbskurven eller blot bevæget sig rundt på siden. Derfor kan vi målrette vores annoncer helt specifikt til den enkelte kunde, så sandsynligheden for en efterfølgende konvertering øges.