Artikler
Det trykte "Lifestyle" magasin
De artikler vi har skrevet til Quint’s onlineunivers, er også blevet brugt i deres trykte magasin. Magasinet udkommer halvårligt, og gives til kunderne i butikkerne, når de har købt en vare. Magasinet følger også gratis med alle online ordre.
Det at gøre brug af materialet i flere forskellige medier og på flere forskellige platforme vidner om, hvilken værdi godt indhold kan skabe. Godt indhold skaber nemlig ikke kun værdi én gang, det skaber også værdi på den lange bane.
Indholdet vil altid være tilgængeligt på nettet, og det sikre, at nuværende og fremtidige kunder vil blive eksponeret for indholdet i mange år frem. Det medfører kontinuerlig trafik på hjemmesiden, øget brandwareness og mere salg.

De udviser stort engagement, og sætter sig ind i vores behov
Vi har brugt Leadways i de sidste par sæsoner til at udarbejde artikler til vores magasin og online univers. De udviser stort engagement, sætter sig ind i vores behov som kunde, og de leverer altid til tiden. De har tilpasset deres tekster til vores univers, og derfor har produktet været yderst tilfredsstillende. Jeg kan varmt anbefale dem til andre.
Bjørn Schou Kristensen
Head of retail i Quint
Content Marketing
De klare fordele ved content marketing
En af de mest åbenlyse årsager til at producere godt indhold er at øge din virksomheds synlighed. Synligheden giver din virksomhed mulighed for at konvertere den øgede trafik til salg, flere kundehenvendelser, eller hvad din virksomhed måtte ønske med indsatsen.
Det at udarbejde godt indhold, handler dog som udgangspunkt ikke om at skabe salg. Salget er blot et kærkomment resultat af indsatsten. Det at producere godt indhold, handler først og fremmest om at skabe tillid, loyalitet og autoritet omkring dit brand.
Godt indhold skal inspirere, fastholde, skabe værdi og gøre læseren nysgerrig. Mange virksomheder undervurderer desværre vigtigheden af det gode indhold. Vi ved dog med udgangspunkt i erfaring og data, at godt indhold kan sikre øget omsætning, flere trofaste læsere og etablering af tillid mellem afsender og modtager.