Support og hosting

Fordelene ved at samle hele din web-forretning hos samme leverandør er mange, men den mest markante er, at du kun har ét telefonnummer, du skal ringe til, når uheldet i ny og næ er ude. Vi sidder altid klar til at hjælpe dig.

Serviceløsning til din hjemmeside

Vores hostingløsning sikrer, at dit website fungerer i det daglige og er sikret mod udefrakommende trusler

Som professionelt webbureau kender vi om nogen vigtigheden af en god hostingløsning. Vi ved at et website, der ikke fungerer hensigtsmæssigt, kan betyde utilfredse kunder og tabt omsætning. For os er det en æressag, at sørge for, at dit website altid er oppe og beskyttet mod trusler. 

Leadways Basic

Til dig med en lille hjemmeside
eller blog
495 ,- pr. måned
  • Basic server
  • Backup én gang om ugen
  • 10GB plads til backup
  • 1 times teknisk support
  •  
  •  

Leadways Pro

Til dig med
virksomheds-hjemmeside
995 ,- pr. måned
  • Professionel server
  • Backup én gang om dagen
  • 20GB plads til backup
  • 2 timers teknisk support
  • Email-server
  •  
Populær

Leadways Premium

Til dig med webshop eller
større hjemmeside
1495 ,- pr. måned
  • Dedikeret server
  • Backup én gang om dagen
  • 50GB plads til backup
  • 3 timers teknisk support
  • Email server
  • CDN

Konstant overvågning

Vores uptime monitor overvåger dit website døgnet rundet, og giver os besked, hvis der er problemer med driften. Vi handler øjeblikkeligt, når vi modtager besked om driftsproblemer.

En sikker hjemmeside

Vi sørger altid for at køre rutinemæssige sikkerhedsscanninger af dit website, så vi er på forkant med eventuelle problemstillinger. Hvis vi identificerer problemer, løser vi dem.

Daglige backups

Vi foretager daglige backups, og gemmer dem på stabile og sikre servere. Vi sørger for at dit website hurtigt kommer online igen, selvom dit webhotel er ramt af et uheld. 

Løbende opdateringer

Ved løbende at opdatere dit website, garanterer vi en høj oppetid. Automatisk overvågning og sikkerhedsopdateringer sikrer, at dit website altid præsterer. 

Support og nærvær

Vi er tilgængelige, vores telefoner er åbne, og vi elsker at løse problemer. Vi stopper ikke før fejlen er fundet og løst. Det er i sidste ende et spørgsmål om ære. 

Højtydende servere

Vi ved, hvor vigtigt det er for dig og din forretning at have en stabil hostingudbyder. Derfor har vi servere flere steder i Europa hos store anerkendte datacentre. 

Ofte stillede spørgsmål

Hackere angriber WordPress mere end nogen anden platform. Når et WordPress-website bliver hacket, er det som oftest ikke engang af mennesker, men derimod af et automatisk computerskript, der finder sårbarheden i et forældet WordPress-plugin eller tema.

Hackerne forsøger at stjæle personfølsomme oplysninger, eller installere software, der inficerer dine besøgende med en virus. 

Langt størstedelen af alle WordPress-websites er sårbare lige nu, og mangler enten at blive opdateret eller få opsat et sikkerhedsplugin. Vigtigheden af at foretage backup af din hjemmeside og WordPress, kan derfor ikke understreges nok. Det skal gøres rettidigt, løbende og rigtigt. 

Hvis du ønsker at din hjemmeside skal præstere hensigtsmæssigt, undgå angreb fra uvedkommende, opretholde en høj oppetid og yde optimalt, så er en serviceaftale en nødvendighed.

Ja, du er altid velkommen til at ringe til os. Alt afhængig af hvilken servicepakke du har valgt, har du henholdvis 1, 2 eller tre timers teknisk support om måneden. 

Disse timer kan du bruge som du vil. Du kan ringe til os fra 8.00-17.00 i hverdage eller skrive til os i alle døgnets timer – også i weekenden. Vi tager altid telefonen, og besvarer mails hurtigst muligt. 

Det korte svar er nej. Webudvikling og rettelser på din hjemmesiden er ikke konkluderet i din serviceaftale. Vores support og hosting – løsning indebærer som udgangspunkt kun hjælp i forbindelse med udbedring af tekniske problemstillinger på din hjemmeside. Der er her tale om eventuelle fejlmeldinger, uforudsete hændelser, opdatering af plugins og lign. 

Hvis du har brug for hjælp til webudvikling, er du dog mere end velkommen til at kontakte os. 

Nej, hos Leadways binder vi dig ikke. Vi er kun interesseret i tilfredse kunder, og hvis vores serviceløsning ikke lever op til dine forventninger, kan du opsige serviceaftalen fra dag til dag. 

Nej, du kan ikke gemme dine supporttimer. Du kan altså ikke “spare” supporttimer op, og bruge dem i den efterfølgende måned. 

Hvis uheldet er ude, og din hjemmeside bliver hacket, så skal du kontakte os hurtigst muligt. Vi overvåger selvfølgelig hjemmesiden, og får besked, hvis din side er nede, men det er vigtigt, at vi kan komme i kontakt med hinanden i tilfælde heraf. 

Vi skal med udgangspunkt i problemets karakter aftale, hvordan vi på bedst mulig vis kan få din hjemmeside op at køre igen. 

Det er ofte en nødvendighed at indlæse den senest fungerende backup, hvilket kan betyde, at du mister data op til det tidspunkt, hvor backup er blevet foretaget sidst. Netop derfor skal vi kunne kommunikere og aftale, hvad der er den mest hensigtsmæssige løsning for jer. 

Kontakt

Har du et projekt i gang?
Kig forbi til en kop kaffe i Bredgade