Google Ads

Vil du også gerne have flere kunder i butikken? Med Google Ads kan du tiltrække helt nye kunder, som leder efter lige netop det produkt, som du sælger. Hos Leadways hjælper vi dig gerne med opsætning af din annoncekonto og eksekvering af dine annoncer,

Google Ads er en annonceform, der bliver vist på alle Googles platforme. Det gælder både Google, Adsense, Youtube og Gmail. Googles annonceringsplatform er primært kendt for deres PPC betalingsmodel, som gør, at du kun betaler når du rent faktisk får noget ud af det du betaler for – nemlig besøgende på din hjemmeside. Du betaler kun når kunden foretager den ønskede handling.

Google Ads kan være en meget effektiv måde at ramme netop din målgruppe på, da man kan målrette din virksomheds annoncer imod de kunder, der har størst tilbøjelighed til at købe dit produkt eller gøre brug af din service. Med Google Ads kan man gennem geografi, demografi, søgeord eller placeringer vælge præcis hvem, der skal kunne se dine annoncer og hvor ofte dine annoncer skal vises.

Søgenetværket

Hos Leadways udarbejder vi din virksomheds annoncer til søgenetværket på Google. Disse annoncer er dem du kender fra dine søgninger på Google, som er de søgeresultater du får, når du søger efter bestemte ting. På søgenetværket kan vi sørge for at dine annoncer bliver vist øverst på Google, når potentielle kunder bruger de søgeord, som vi har defineret ud fra din virksomheds produkter eller ydelser.

Det er i denne forbindelse yderst essentielt at annonceteksterne er velskrevne, indholdsrige, fængende og at de vækker kundens interesse. Med en god annoncetekst og den rette målretning, kan din virksomhed opnå rigtig gode resultater på søgenetværket.

Displaynetværket

På Googles displaynetværk kan du vist annoncer som bannerreklamer. Her skal der udarbejdes relevant og konverteringsvenligt billedmateriale, som understøtter det budskab som du vil fremhæve med dine annoncer.

I langt de fleste tilfælde kan annoncer på henholdsvis søgenetværket og displaynetværket være fordelagtig for de fleste brancher. Dog vil vi hos Leadways anbefale, at displaynetværket bruges til at supplere eksisterende kampagner i søgenetværket. Displaynetværket egner sig nemlig som udgangspunkt bedst til brandingkampagner fremfor annoncering af konkrete produkter.

Det er dog også på displaynetværket, at du har mulighed for at lave remarketing kampagner. Remarketing kampagner er i særdeleshed givende, da de kan målrettes imod kunder, der har udført bestemte handlinger på din hjemmeside. For at eksemplificere, kan du målrette imod kunder der har lagt produkter i indkøbskurven, men uden at foretage et køb. Du kan med remarketing målrette budskaber til kunder, der mangler det sidste skub for at konvertere.

Vi hjælper dig gerne

Hos Leadways sidder vi klar til hjælpe netop din virksomhed med annoncering på Google. Kontakt os endelig, så vi kan gøre din virksomhed synlig, søgt og sælgende vis Google Ads.

Dette er en test

Udvalgte cases

It seems we can't find what you're looking for.
Kontakt

Har du et projekt i gang?
Kig forbi til en kop kaffe på Bredgade