Case

Decimo

Projektet

Vi har designet og udviklet Decimo.dk’s nye hjemmeside. Hertil har vi udviklet en automatisk formular, der gør det nemt, hurtigt og sikkert, at tilmelde sig deres service.

Projektet

Vi har designet og udviklet Decimo.dk’s nye hjemmeside. Hertil har vi udviklet en automatisk formular, der gør det nemt, hurtigt og sikkert, at tilmelde sig deres service.

Udfordringen

Udvikling af oprettelsesformular og design af hjemmeside

Hos Leadways har vi designet og udviklet Decimo.dk’s nye hjemmeside. Decimo er en online bogføringsvirksomhed, som udarbejder årsregnskaber og hjælper små og mellemstore virksomheder med generelle bogføringsopgaver. Decimo skulle have en ny hjemmeside, hvor nye kunder skulle kunne oprette sig som brugere via en simpel online formular. Vi skulle skabe en overskuelig, simpel og æstetisk flot landingpage, som nye kunder nemt kunne manøvrere rundt på.

Løsningen

Simplicitet, overskuelighed og call-to-action

Decimo er en service, som er baseret på tillid. Tilliden til servicen skal etableres fra start, hvorfor hjemmesiden og dennes design spiller en stor rolle. Vi valgte derfor at designe en overskuelig, informativ og gennemsigtig hjemmeside, som hurtigt giver kunden det forkromede overblik. Nøgleordet i denne løsning har været simplicitet. Derfor har vi gjort det nemt, sikkert og hurtigt for kunden at træffe den endelige købsbeslutning. Først etableres tilliden vha. referencer til anerkendte samarbejdspartnere. Herefter belyses den simple og overskuelige købsproces. Dernæst præsenteres pakkeløsninger og priser, som akkompagneres af endnu en tillidsvækkende sektion i form af anbefalinger fra eksisterende kunder.

Udvikling af formular

Effektivisering af købsrejsen

For at effektivisere, optimere og automatisere store dele af købsprocessen på Decimo.dk, har vi valgt at udvikle en online-formular. Denne formular letter Decimo.dk’s administrative og manuelle arbejdsbyrde, da kunderne selv udfylder de mest væsentlige oplysninger inden de bestiller et givent produkt. I formularen skal kunden udfylde elementer som selskabets navn, CVR-nummer, adresse, regnskabsårets afslutning mm. Automatiseringen af disse processer frigiver tid til andre driftmæssige opgaver.