back

Redesign af en online merchandise-shop

Leverancer:

Udfordringen

Merch.dk er en af landets førende merchandise virksomheder inden for musikbranchen. Merch.dk havde brug for et nyt design til deres hjemmeside, da deres gamle side efterhånden var forældet. De kontaktede os med forespørgslen om en moderne hjemmeside, hvor artisterne var mere i fokus.

Løsningen

Da vi skulle redesigne Merch.dk's hjemmeside var det vigtigt, at artisterne kom mere i fokus. Det er artisterne, som fansene vil se, og har tillid til. Vi valgte derfor, at forsiden skulle fungere som et "artistkartotek", hvor en slider øverst på siden viser udvalgte billeder af de mest prominente artister, som Merch.dk samarbejder med. Det at fremhæve artisterne på forsiden sikrer, at de forskellige artisters fans bliver mødt af det de kommer efter - merchandise fra deres yndlingskunster. Hertil har vi ændret menustrukturen, så kunden kun har én mulighed, hvilket letter købsrejsen. De kan vælge menupunktet "artister", hvorefter de kan gå på opdagelse i de forskellige kunstneres merchandise-univers.

partner i Leadways
Troels Burmølle, partner i Leadways

Lignende cases

Hotel Cecil

Design, Visuel identitet, Webudvikling, Webflow

Framesandgear

Shopify, Webudvikling, Webdesign, Visuel Identitet, Webshop

Blue Power Partners

Webudvikling, Webdesign, Visuel Identitet, Automation

Har du et projekt i tankerne?

Skriv til os