Dynamisk email signatur
En signatur der afspejler virksomhedens dna
I designprocessen tog vi udgangspunkt i Globeteam’s eksisterende visuelle identitet. Selve signaturen er bygget op omkring deres hjemmesides call-to-action farver, som er neongrønne og iøjnefaldende.
Reklamekampagnerne i bunden af selve signaturen, er designet med afsæt i Globeteam’s forskellige specialeområder. Vi har altså lavet fire forskellige kampagner med fire forskellige udtryk, som passer til den enkelte konsulents afdeling.
Der er her tale om områderne Business Consulting, Infrastruktur, Udvikling og rekrutteringsmodulet “Bliv konsulent”. Reklamekampagnerne har til hensigt at lede læseren ind på Globeteams hjemmeside.
Grafik til sociale medier
Julekampagne til hjemmeside, LinkedIn, Facebook og Instagram
I år har Globeteam valgt at bruge julegavebudgettet på at gøre noget godt for børn. Nærmere bestemt støtter de to initiativer, som tilbyder fritidsaktiviteter til børn. Der er her tale om initiativerne “Børnebuddies” og “Game Jam” arrangeret af Coding Pirates.
I denne forbindelse skulle Globeteam have designet et fysisk og digitalt julekort, som fremviste de godhjertede initiativer. Vi designede julekortet og bannerne til de sociale medier med initiativerne som det bærende grafiske element.
Af netop denne grund er “Børnebuddies” og “Coding Pirates” logoer placeret i forgrunden, så modtageren bliver eksponeret for det mest relevante først. Designet er efterfølgende blevet justeret til de gældende formater på henholdvis hjemmeside, Facebook, LinkedIn og Instagram.